با شروع فصل جدید مسابقات فرمول یک هیجان و نگرانی تیم ها هم به اوج رسیده و تیم مرسدس بنز با پست سر گذاشتن بهترین برد ها در سال 2014 نگرانی خود را برای فصل آینده ابراز کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در حالی که مرسدس فصل ۲۰۱۴ را بی رقیب پشت سر گذاشت اما از فصل جدید هراسان به نظر می رسد، ترسی که از حفظ برتری سال گذشته در فصل جدید نشات می گیرد.

یکی از مواردی که باعث شده نیکی لائودا، از مدیران این تیم نسبت به فصل جدید مضطرب باشد، مکان برگزاری تست های زمستانی قبل از شروع فصل می باشد.

او در این باره گفت : همه در مرسدس استرس دارند، چیزهای زیادی وجود دارد که نگران آن باشیم.یکی از مواردی که به این نگرانی ها افزوده این است که امسال تستی در بحرین برگزار نمی شود.
هوای اسپانیا در این موقع از سال سرد می باشد و ما باید فوراً از این هوای سرد فصل را در گرمای جنوب استرالیا آغاز کنیم. دلیل انتخاب این تقویم را متوجه نمی شوم. 
 
او همچینین مسائل سیاسی مربوط به قوانین پیشرانه ها را از دیگر نگرانی های این تیم عنوان کرد، جایی که تیم ها و حتی تیم هوندا که امسال به این مسابقات آمده می توانند موتورها را در طول فصل قوی تر نمایند.او همچنین از قدرت نامشخص موتورهای هوندا واهمه دارد.

وی افزود: تیم تازه وارد هوندا همانند بقیه از مزیت بهبود موتورها در طول فصل بهره می برد که به خاطر برقراری عدالت صورت پذیرفته است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار